14:47 / 11.02.2022.

Autor: HRT/Hina

Kinezi namjeravaju povećati broj gledatelja

Zimske olimpijske igre u Pekingu

Zimske olimpijske igre u Pekingu

Foto: Annegret Hilse / REUTERS

Tjedan dana nakon početka Zimskih olimpijskih igara u Pekingu Kinezi su odlučili povećati broj gledatelja, koji je isprva, zbog epidemioloških mjera, bio jako ograničen.

Organizatori ne prodaju ulaznice široj javnosti, već ih dijele odabranim skupinama sudionika, testiranim na koronavirus. Ipak, najavili su da će ovaj tjedan povećati broj gledatelja, ne iznoseći detalje.


Svi gledatelji za Igre od 4. do 20. veljače, izvučeni iz ciljanih skupina kao što su studenti ili državni službenici, držani su podalje od natjecatelja i povezanog osoblja pod strogim kineskim pristupom nulte tolerancije na COVID-19. Svi su imali po tri cijepljenja i nisu putovali izvan Pekinga u posljednjih mjesec dana.


- Dobio sam sjedalo u prvom redu. Sveukupno je bilo prilično prazno, rekao je zaposlenik državne tvrtke po imenu Ai, nakon što je navijao za Kineza Rena Ziweija koji je u četvrtak osvojio zlato u utrci na 1.000 metara u brzom klizanju na kratkim stazama.

U četvrtak kasno navečer oko 1000 ljudi je nazočilo na Nacionalnom indoor stadionu s 18.000 mjesta kako bi gledalo kako kineska muška reprezentacija u hokeju na ledu gubi svoju prvu olimpijsku utakmicu 0-8 od Sjedinjenih Država. 


U Nacionalnom centru za vodene sportove, gdje se utakmice u curlingu održavaju svaki dan Igara, broj gledatelja izvan "zatvorene petlje" narastao je sa 200 po meču na 400 u utorak, rekao je upravitelj dvorane Yang Qiyong, u objektu koji prima 4600 mjesta.


Ipak, čini se da je gledanost na borilištima daleko manja od ciljanih 30 posto kapaciteta, koje je prošlog tjedna naveo dužnosnik Međunarodnog olimpijskog odbora.


Oko 15.000 gledatelja nazočilo je prošlog petka svečanosti otvaranja na stadionu Ptičje gnijezdo, kapaciteta 80.000 mjesta.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!