Dan nakon ispadanja njemačke nogometne reprezentacije već nakon natjecanja u skupini na Svjetskom prvenstvu u Kataru, proizvođač opreme Adidas, koji je njezin sponzor, na svojoj je internetskoj stranici spustio cijene njemačkih dresova za 50 posto.
02.12.2022.
16:24
Autor: T.D./HRT/Hina
Dan nakon ispadanja njemačke nogometne reprezentacije već nakon natjecanja u skupini na Svjetskom prvenstvu u Kataru, proizvođač opreme Adidas, koji je njezin sponzor, na svojoj je internetskoj stranici spustio cijene njemačkih dresova za 50 posto.
Adidas se našao u problemu jer je od sedam reprezentacija koje nose njegove dresove plasman u osminu finala izborilo njih samo tri, a uspjeh reprezentacija uvelike utječe na prodaju dresova i ostale opreme.
Uoči SP-a u Adidasu su računali kako će zaraditi ukupno oko 400 milijuna eura od prodaje dresova i ostale opreme tijekom natjecanja, no rano ispadanje Njemačke uvelike je ugrozilo tu računicu.
- Iako nas je ispadanje Njemačke jako pogodilo, profitiramo od međunarodnog entuzijazma, izjavio je glasnogovornik Adidasa.
Za razliku od Adidasa, američki Nike ima mnogo više razloga za zadovoljstvo jer će u osmini finala imati čak devet reprezentacija koje nose njegovu opremu, a među njima je i Hrvatska.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora