16:56 / 26.05.2021.

Autor: Dobro jutro, Hrvatska/M.Š./HRT

Sljemenske utrke ostvarile najbolje rezultate gledanosti

Miho Glavić i Ranko Varlaj

Miho Glavić i Ranko Varlaj

Foto: Dobro jutro, Hrvatska / HRT

FIS je objavio rezultate analize TV gledanosti skijaških utrka u prošloj sezoni, i pokazalo se kako su slavne sljemenske utrke, održane početkom siječnja, ostvarile najbolje rezultate gledanosti.

Predsjednik Hrvatskog Skijaškog Saveza, Miho Glavić kaže kako se utrke FIS Svjetskog kupa u Zagrebu redovno održavaju još od 2005. godine.

- Tih godina je Janica Kostelić osvajala sve što se moglo osvojiti u svjetskom skijanju. Kreirao se jedan veliki interes za skijanje, koji je jako pomogao u pregovorima. Imali smo izvanrednu podlogu za dobar početak, i samo je bilo važno da ni mi, a ni Hrvatska Radiotelevizija, ne pogriješimo. Kasnije je presudan bio interes gledatelja, činjenica da je to gradska utrka koja ima poseban značaj u Svjetskom kupu, kao i izvanredan termin – to je vrijeme kad je cijela Europa doma, objašnjava Glavić, koji je gostovao u emisiji Dobro jutro, Hrvatska.

Ranko Varlaj, redatelj TV prijenosa utrke VIP Snow Queen Trophy, dodaje kako je jako lijepo kada se od 71 prijenosa u svijetu napravi najgledaniji prijenos ženske utrke, kao i šesti najgledaniji prijenos muške utrke.

- Strašno sam ponosan što se to dogodilo – ne samo ja, imao sam bezbroj poziva i svi su jako ponosni. Za našu televiziju to je zaista predivno.“, kaže Varlaj, kojeg su nakon par godina uspješnih prijenosa zvali u ekspertnu grupu režisera Svjetskog kupa. „Poslije toga, kad sam dolazio u Zurich i Ženevu, odnosili su se prema meni s toliko poštovanja – to je rezultat svih naših napora. To je dobar ulog za budućnost, za sljedeće godine, smatra Varlaj.

Ogroman značaj Sljemena i Snježne kraljice

Glavić kaže kako je jako važno imati dobrog skijaša natjecatelja.

- Važno je imati 'lokalnog heroja'. To da smo imali tri naša skijaša u prvih 15 u slalomu ove godine je fantastičan uspjeh. Samo zbog očekivanja dobrog uspjeha Filipa Zubčića u Hrvatskoj je porasla gledanost za 50 posto, ističe.

Varlaj kaže kako je značaj Sljemena i Svjetske utrke Snježna Kraljica za Zagreb i Hrvatsku ogroman.

- Imamo skoro 2 minute prezentacije Zagreb Adventa koji je predivan, kulturno-povijesnih spomenika Zagreba, sve ljepote grada – i to gleda 30 milijuna ljudi. Takva razglednica u svijetu bilo kojeg turističkog štanda ne postoji, i to je vjerojatno jedna mala puzzla tog našeg turističkog 'boom-a' koji smo doživjeli u Zagrebu i Hrvatskoj, zaključuje Varlaj.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!