Tisuće kilometara duga i neizvjesna pustolovina u bespućima pustinje, vožnja po dinama, makadamu, usponima, i sve to na temperaturama iznad 40 stupnjeva. Jedan jedini, kultni i legendarni reli Dakar ulazi u završnicu u Saudijskoj Arabiji, koja mu je četvrti put domaćin.
Još od prvog izdanja 1979. i naziva Pariz - Dakar uvijek je predstavljao prestiž u oktanskom sportu. Najslavniji i najsuroviji reli ove godine traje i dva dana dulje, 14 umjesto 12, a duži je i itinerar: više od 8500 kilometara, od čega 4700 otpada na 13 brzinskih ispita. Za vozače Dakar živi vječno - na kojem god kontinentu bio.
Daniel Šaškin i Saša Bitterman 2019. postali su peta hrvatska posada koja je završila reli.
- Najveća avantura koja se može doživjeti na zemlji. Iako su ih selili iz Afrike u Južnu Ameriku sad nazad u malu Aziju uspijevaju naći teške terene gdje vjerojatno ljudska noga još nije kročila, rekao je Šaškin za Dnevnik HRT-a.
U toj utrci borba sa samim sobom zapravo je najveći izazov. Malo hrane, malo spavanja. Upustiti se u avanturu Dakar mnogima je i dalje više od izazova.
- Natjecatelji su izloženi užasnim naporima. Vozili smo po 20 sati bez spavanja, hrane. Imali smo fizičke pripreme koje su trajale po godinu, godinu i pol dana, posebno s nutricionistima, posebno s kineziolozima. Tijelo mora biti na maksimumu da bi psiha izdržala. Nije jednostavno, a i tada kada se danima loše hraniš i malo spavaš, greške su neizbježne. U 15 dana odspavaš kao normalno u tri dana. Automobili koštaju do milijun eura, vrh su tehnike i spremaju ih najbolji inženjeri na svijetu.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!