Porasla gledanost utakmica MLS-a

23.10.2025.

16:23

Autor: I.Ž.K./HRT/Hina

Messi sa suigračima iz Inter Miamija
Messi sa suigračima iz Inter Miamija
Foto: Steve Roberts / Imagn Images

Američka nogometna MLS liga objavila je da je gledanost njenih utakmica putem tv kanala i streaming platformi porasla za 29 posto u odnosu na prošlu godinu.

Ove godine je U prosjeku 3,7 milijuna ljudi tjedno gledalo uživo prijenose utakmica MLS-a.

Na stadionima je zabilježena druga najveća posjećenost u 30 godina MLS lige, odnosno ukupno 11,2 milijuna navijača gledalo je susrete MLS-a na stadionima diljem SAD-a ove godine.

Prosječna posjećenost iznosila je 21.988 navijača po susretu, s tim da je 19 od 30 klubova imalo više od 20.000 gledatelja po utakmici. MLS liga napominje da je u zadnje tri godine posjećenost na stadionima porasla za 12 posto.

Messijev dres najprodavaniji treću sezonu zaredom


MLS navodi da liga bilježi najveći rast praćenosti na društvenim mrežama kad su u pitanju najpopularniji sportovi (američki nogomet, košarka, hokej, baseball).

Ove godine je 109 milijuna ljudi pratilo MLS na društvenim mrežama, što je povećanje od 17 posto u odnosu na prošlu godinu.

Treću sezonu zaredom najprodavaniji je dres Lionela Messija (Inter Miami). Na drugom mjestu po prodaji je dres južnokorejskog napadača Heung-min Sona, koji je u kolovozu potpisao za FC Los Angeles. 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!