Izvršni odbor Hrvatskog nogometnog saveza (HNS) na današnjoj je sjednici donio odluku o odabiru partnera za televizijska, marketinška te prava klađenja za natjecanja pod okriljem HNS-a od sezone 2026./2027.
25.06.2025.
17:54
Autor: A.M./HRT/Hina
Izvršni odbor Hrvatskog nogometnog saveza (HNS) na današnjoj je sjednici donio odluku o odabiru partnera za televizijska, marketinška te prava klađenja za natjecanja pod okriljem HNS-a od sezone 2026./2027.
Nakon provedenog natječaja, Izvršni odbor razmotrio je pristigle ponude te je na današnjoj sjednici odabrao najbolje ponuđače. Ukupno, HNS je za televizijska i marketinška prava osigurao ukupno 59,2 milijuna eura, objavila je ta organizacija.
Za televizijska prava prihvaćena je ponuda Hrvatskog Telekoma u iznosu od 49,2 milijuna eura na razdoblje od pet godina, odnosno zaključno s natjecateljskom godinom 2030./2031.
Istodobno, odabrana je ponuda SuperSporta za marketinška prava, prava klađenja te prava na podatke u iznosu od ukupno 10 milijuna eura za razdoblje od četiri godine, odnosno zaključno s natjecateljskom godinom 2029./2030., s mogućnošću produljenja na još dvije godine.
- Pristigle ponude potvrdile su visoku vrijednost hrvatskog klupskog nogometa, što pokazuje i da smo u pravom trenutku proveli ovaj natječaj, u završnici najuzbudljivije sezone u povijesti HNL-a koja je donijela rekordnu gledanost na tribinama i pred malim ekranima. Možemo biti itekako zadovoljni činjenicom da u vrijeme kada u nekim ligama iznosi za televizijska prava stagniraju ili padaju, mi u Hrvatskoj potpisujemo najveći ugovor do sada, u iznosu od gotovo 60 milijuna eura, što će biti itekako značajno za financijsku stabilnost naših klubova, izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.
- Hrvatski Telekom i SuperSport pokazali su se kao vrlo pouzdani, konstruktivni i posvećeni partneri s kojima smo značajno unaprijedili naša natjecanja te ćemo nastaviti raditi u tom smjeru. Posebno me raduje što smo već u okviru ovog ugovora predvidjeli ulaganja u travnjake i stadionsku infrastrukturu, gdje svi vidimo najveći prostor za napredak, dodao je Kustić.
Aktualni ugovor za televizijska i marketinška prava započeo je 2022. godine, a za četverogodišnje razdoblje osigurano je 44 milijuna eura (36 za TV prava te osam za marketinška i prava klađenja).
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora