Sandra Perković čisti stan, slaže puzzle i trenira na balkonu

Najbolja hrvatska atletičarka Sandra Perković javila se iz svog doma u emisiju Dobro jutro Hrvatska.

Sandra kaže kako se na početku aktualnih događanja i zatvaranja u kuću radovala odmoru, no onda je počela vježbati koliko može. Olakotna okolnost joj je, kako kaže, da joj je partner ujedno i trener.

- Iskreno, na početku smo vi jedva dočekali da se malo odmorimo, ali kako vrijeme ide treba sve odraditi. Dosta se improvizira, radim neke plankove, izdržaje i slično.

Trebaju li susjedi strahovati da ih Sandra ne pogodi diskom?

- Ništa ne bacam, radim samo sa snagom svog tijela, na terasi, u dnevnom boravku. A i trener mi je doma, pa je sve povezanije, našalila se Sandra.

Objasnila je neka male tajne bacačkog treninga.

- Na treningu bacamo i muške diskove, da bi postigli jači izbačaj kod našeg diska. Dečki ga bacaju do 70-ak metara, a ja sam na treningu bacala do 47 metara, što je za ženu vro dobro.

Sandrin dom je dostigao stanje savršene čistoće.

- Na početku karantene smo počeli sumanuto čistiti kuću, ali nakon dvije-tri generalke mislim da je to riješeno, pa sad slažemo puzzle i lego kocke. Zadnje sam složila Tokio, a sad nas čeka jedna auto, koji je dosta velik. To je Eldis dobio od prijateljice za rođendan.

Dijamantna liga je otkazana, no ove sezone u sklopu nje nisu bila predviđena bacanja diska, pa Sandri to i nije teško palo.

- Jedino još nije otkazano Europsko prvenstvo u Parizu krajem kolovoza.  Nadam se da ću tad krenuti po svoje šesto zlato.

Nakon puno potovanja po svijetu odgovara joj malo biti na mjestu.

- Dosta je drugačije biti stalno kući, iako poslije treninga i ne možeš nešto nego leći na kauč i upaliti televiziju. Zgodna mi je promjena biti više kod kuće i bojim se da će mi se svidjeti.

U ovom razdoblju ukinute su i olimpijske norme, a Sandra je objasnila zašto.

- Obustavili su ispunjenje norme u ovom periodu jer su nemoguće dopinške kontrole.

O prehrani sportaša postoji tisuću različitih mišljenja, a Sandra preferira raznovrsnost.

- Sad mi je sve nekako zabavno, baš je dobro oprati, usisavati, počistiti kuhinju, kuhati... Najbitnija je raznovrsna prehrana i u određenim količinama, manje jako kalorične i više manje kalorične hrane. Dosta jedemo raznoliko, mislim da je to jako dobro za organizam.

Nije ovisnica o slatkom, preferira slano.

- Pekla sam tortu prošli tjedan i toliko sam se najela šlaga pa mi je slatkog dosta za neki period. No ja sam više za slano, pršut, sir, kulen, zaključila je Sandra Perković.