Predsjednik Modrić, premijer Rakitić: Vatreni potaknuli ekonomiju

Plasman u finale Svjetskog prvenstva donio je lijep ekonomski poticaj Hrvatskoj, jer navijači troše na pivu, grickalice i nove televizijske prijemnike. No utjecaj je puno veći od trenutačne potrošnje.

Prodaja grickalica u Konzumu porasla je za 100 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine, a neke prodavaonice tehničke opreme izvješćuju o četiri puta više prodanih televizijskih prijemnika u odnosu na isto vrijeme prošle godine.

Ukupna potrošnja u zadnja tri tjedna je 12,95 milijardi kuna, što je vrlo blizu rekordu postavljenom u prosincu 2017. kada je božićni šoping donio potrošnju od čak 13,8 milijardi kuna.

Dugoročnije, analitičari predviđaju porast prihoda od turizma zbog nove promocije države zahvaljujući nogometnom uspjehu.

Ovo je velika promocija i interes za Hrvatsku sigurno će se povećati, tako da očekujem još više turista, kaže Mladen Vedriš, koji dodaje da bi Hrvatska trebala iskoristiti besplatnu promociju i za privlačenje investicija.