Društvene mreže sve omiljenije sredstvo komuniciranja slavnih sportaša

Društvene mreže sve su omiljenije sredstvo komuniciranja slavnih sportaša s obožavateljima i navijačima.

Idealne su i da se sportaši publici približe na drugačiji način, koji izlazi iz okvira sportskih borilišta. Zbog toga su mnoge informacije medijima i navijačima postale brže, dostupnije. U tome su priliku za oglašavanje odmah prepoznali sponzori.

Prema popularnosti sportaša, prva tri mjesta na Instagramu zauzeli su nogometaši. Na vrhu je Cristiano Ronaldo, kojeg prati više od 51 milijun korisnika te društvene mreže. Iza njega je Neymar s 45 milijuna, a na trećem je mjestu Lionel Messi s malo manje od njih - 40 milijuna. Jedan od najboljih košarkaša današnjice LeBron James zaustavio se na 19 milijuna.

Od hrvatskih sportaša svakako je najpopularniji Luka Modrić koji ima malo više od pet milijuna pratitelja.