Šarapova ostaje bez milijunskih sponzorskih ugovora

Marija Šarapova počela je osjećati posljedice svoje objave da je na Australian Openu bila pozitivna na dopinškom testu. Tako su sponzorske ugovore otkazali Nike i TAG Heuer.

Marija Šarapova imala je ugovor s TAG Heuerom do 31. prosinca 2015. Pregovarali smo o produljenju suradnje. S obzirom na sadašnju situaciju, švicarski proizvođač satova prekinuo je pregovore i odlučio ne obnavljati ugovor, objavila je francuska tvrtka za luksuzne proizvode LVMH.

Svoju suradnju s atraktivnom ruskom tenisačicom odlučio je prekinuti i proizvođač sportske opreme Nike.

Tužni smo i iznenađeni ovim vijestima o Šarapovoj. Odlučili smo suspendirati našu suradnju s Marijom dok traje istraga, ali nastavljamo pratiti razvoj događaja, objavio je Nike u svojem priopćenju.

Nagađa se kako je Šarapova tijekom posljednjih osam godina suradnje s Nikeom zaradila oko 100 milijuna američkih dolara, a to je bio najveći sponzorski ugovor Nikea s nekom sportašicom.