Medveščak najbolji sportski 'brend', nagrade Modriću i Perković

Treću godinu zaredom Medveščak je istraživanjem javnog mnijenja ocijenjen najboljim sportskim brendom u Hrvatskoj i jednim od Top 3 sportska brenda u regiji u sklopu konferencije SPORTO.

Time je Medveščak ujedno postao, također treću godinu zaredom,  jedan od tri najbolja sportska brenda u regiji, uz NK Maribor iz Slovenije te KK Crvena zvezda i KK Partizan, koji su podijelili titulu u Srbiji. Tako je u finalu SPORTO izbora za Najbolji hrvatski sportski brend u 2015. klub ledenog sporta prevladao nad loptačkim klubovima - Rukometnim klubom  PPD Zagreb i Hrvatskim nogometnim klubom Rijeka te zadržao krunu najboljeg.

Ima li boljeg priznanja za rad, trud, profesionalnost i inovacije u poslu od onog koje vam daje javnost? Za nas u Medveščaku nema! Stoga smo iznimno ponosni da smo treću godinu za redom, upravo zahvaljujući istraživanju mišljenja javnosti, proglašeni najboljim sportskim brendom u Hrvatskoj te samim time i jednim od tri najbolja sportska brenda u regiji. Konkurencija je svake godine sve jača, klubovi ulažu u svoje poslovanje, imidž i komunikaciju s javnostima, važnima postaju i oni rezultati koje klubovi ostvaruju mimo sportskih natjecanja, rezultata i sportskih terena. Nakon za nas teške prošle sezone i izazova s kojima se još danas svakodnevno susrećemo u svome poslu, ova nagrada pokazala je kako reputacija doista jest moćno oružje te kako javnost prepoznaje one najbolje i najprofesionalnije, izjavio je prilikom preuzimanja nagrade Ranko Vučinić, direktor komunikacija Medveščaka, a koji je od prvoga dana od početka novog Medveščaka uz Klub.

Uz Medveščak SPORTO nagradama po mišljenju javnosti iz Hrvatske su nagrađeni još i Luka Modrić u kategoriji najbolji sportaš te Sandra Perković u kategoriji najbolja sportašica.